ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺧﺮ
 
M هی بابا
 
 
جمعه 3 مرداد 1393برچسب:ﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ !؟ , :: 13:29 ::  نويسنده : بوچک

ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺧﺮ
ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻲ
ﺑﺎﺱ ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻩ …
ﺧﺮﺕ ﺑﻴﺎﺩ …
ﺧﺮﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎﺷﻲ …
ﺧﺮﺧﻮﻥ ﺑﺎﺷﻲ …
ﺧﺮﭘﻮﻝ ﺑﺎﺷﻲ …
ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ …
ﺍﺻﻦ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺧﻮﺑﻲ ﺍﻳﻦ ﺧﺮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺴﺘﺶ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﺍﻭﻥ ﻓﺮﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ
ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ، ﺧﺮ ﻣﺎ ﺍﺯ ﮐﺮﮔﻲ ﺩﻡ ﻧﺪﺍﺷﺖ ، ﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ !؟



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت16:29---30 مرداد 1393
لایک

پاسخ: نوکرت


رها
ساعت1:52---14 مرداد 1393
يکی ميگفت:
سر ميز شام بودیم واسم اس.ام.اس اومد!
بابام برگشت گفت :
ببين بچه من فعلا واست زن نميگيرما گفته باشم!

من :|

مامانم : حالا كی هست اين بدبختی كه ميخوای بگيريش ؟

من :|

داداش كوچيكم : بابا بعدش نوبته منه ها !

همچنان من :|

بابام رو به من : اه؛اه ... پاشو گمشو! اين بچه رم هوايی کردی!

من در حال رفتن به اتاق :|

حالا اس.ام.اس از کی بود؟

"ايــرانسل"
پاسخ: آها ایرانسل ! شوهر خودمه. دوماد ننه ام


ziziemdad
ساعت4:23---5 مرداد 1393
دقیقا براما هم مث تو
پاسخ: :)


عشق2طرفه
ساعت18:45---4 مرداد 1393
مال ما بعضی وقتا داشت بعضی وقتا نداشت
پاسخ: پ خوش ب حالتون


مهتاب
ساعت5:58---4 مرداد 1393
ترک وايبر , واتساپ , لاين ، تانگو …

بدون درد و خماري بازگشت به زندگی

100 % تضميني

کاملاً گياهي

بدون عوارض جانبي

و بدون بازگشت

با گوشي هاي نوکيا چراغ قوه دار به آسايش برسيد
پاسخ: هههههههه.لایک


محمد و مونا
ساعت5:15---4 مرداد 1393
مــــــامــــــان!!!

لحافه من آبی بود چرا رنگش سفـــید شده؟؟؟

بالشتم از پنبــــه بود چرا مثل سنگ شده!!!

بابایی تو که میدونستی از تاریکی میترســم, چرا لامپ روشن نکردی؟؟؟

مگه داره بارون میاد!!!اخه همه جا بو خـــاک میده......

من که دیروز حموم بودم, چرا منو شستن!!!

عشـــقم چرا گریه میکنـــــی؟؟؟آروم باش

مگه زنده بودم ارزشمو فهمیدی؟!؟!؟!؟!؟!....
پاسخ: هعی خیلی غمگین بود :(


رها
ساعت3:57---4 مرداد 1393
در قرن ما تعریف عشق گره خوردن " تن " هاست ، نه پیوند قلب ها...
پاسخ: آره واقعا


رها
ساعت3:51---4 مرداد 1393
هیچ گآه و بـخـآطر هیچ کس دست از ارزش هآیت نکش !
چون زمآنـے کـﮧ آטּ فرد از تو دست بکشد
تو مـے مآنـےُ یک "مـن " بـے ارزش. . .!

پاسخ: آره دقیقا :(


Rooze19
ساعت1:26---4 مرداد 1393
ماله من که معلومه خخخخخخخخخ فامیلیم دیگه
پاسخ: هههههه ولا


pj
ساعت18:15---3 مرداد 1393
ماله ما هم همینجور .
پاسخ: هههههه میدونستم


parisa
ساعت14:38---3 مرداد 1393
رگم را بخاطرش زدم..
ازکنارم رد شد وگفت:‏.‏.‏.
فقر چه کارها که نمیکند!
_________

پاسخ: لایک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 1590
بازدید کل : 128700
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ